logo

054-6157157

מכון לבדיקת רכב לפני קניה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

מכון לבדיקת רכב לפני קניה

אתם מחפשים מכון לבדיקת רכב לפני קניה? אנחנו כאן. במאמר הבא נספר לכם בקצרה על בית העסק ונעזור לכם להבין מה הדבר שמבחין בין מכון לבדיקת רכב לפני קניה ששמו הולך לפניו ובין מכון לבדיקת רכב ממנו היינו נשמרים. המטרה שלנו היא לעזור לכם לצאת עם התוצאות הטובות ביותר, לכן חשוב לנו להביא בפניכם מידע מקצועי ומדויק. 

מה זה מכון לבדיקת רכב לפני קניה

מכון בדיקה הוא מכון מקצועי בו תוכלו להראות לאנשי מקצוע, מכונאי רכב, את הרכב שלכם, במטרה להבין מה מצבו. כאשר אנחנו מדברים על הרכב שלכם, אנחנו כמובן מדברים על כלי הרכב אותו אתם שוקלים לרכוש. מדובר על השקעה גדולה, את זה אנחנו לא צריכים להגיד לכם. אם אתם מוציאים סכום כזה מהכיס, לא כדאי להיות בטוחים, לכל הפחות, שאתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם? 

מכון לבדיקת רכב לפני קניה

למה לפנות לשירותים של מכון לבדיקת רכב לפני קניה?

דיברנו על כך בקצרה, אבל נרחיב כעת. ישנן שתי סיבות מרכזיות לפניה מסוג זה: 

  • אתם לא יכולים לדעת, בזמן המשא ומתן, מה מצבו של הרכב: הרי גם אם תפתחו את מכסה המנוע וגם אם תבדקו את מצב הגלגלים, איך תדעו לפענח ולהבין מה מצבו של הרכב באמת? איך תקבלו את הגושפנקא, לכתחילה, כי לא תגיעו עם  הרכב למוסך בכל שלושה חודשים? בשביל זה כדאי לפנות לאנשי מקצוע. 
  • מדובר על הליך שיש בו כדי לשמור על הביטחון שלכם: יכול להיות שהייתם בוחרים לרכוש את הרכב גם במצב הזה. אבל לא כדאי שתדעו במה צריך לטפל? דוח מפורט יעמוד לשירותכם בתום הבדיקה, מה שיעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בהמשך. 

 

מה הופך שירותים של מכון אחד לטובים יותר מאחרים

  • יעילות: אין מה לעשות, אתם אנשים עובדים, מי שצריכים לעמוד בשורה ארוכה של משימות. אתם צריכים אנשי מקצוע יעילים לצידכם. 
  • ידע ומקצוענות: ישנם מקומות בהם עובדים מכונאי רכב מורשים לעומת מקומות בהם אנשי המקצוע לא מקצוענים כלל. מקצועות ללא פשרות, היא מפתח לעבודה מוצלחת. 

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ עומדת לשירותכם, מוזמנים ליצור קשר. 

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת רכב חשמלי

בדיקת רכב חשמלי לפני קניה

רכבים חשמליים צומחים בפופולריות בשנים האחרונות וישנם סוגים רבים ושונים של רכבים חשמליים. חשוב לבצע בדיקת רכב חשמלי לפני קניה ולבדוק את המכוניות הללו לפני שאתם

קרא עוד »
כמה עולה בדיקת רכב

כמה עולה בדיקת רכב

כמה עולה בדיקת רכב ברכישת רכב מיד שנייה, ישנו סיכון לא מבוטל. במקרים רבים רכבים שנמצאים במצב מכני גרוע, נמכרים על ידי הבעלים כאילו הם

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן