logo

054-6157157

בדיקת רכב חשמלי לפני קניה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת רכב חשמלי לפני קניה

רכבים חשמליים צומחים בפופולריות בשנים האחרונות וישנם סוגים רבים ושונים של רכבים חשמליים. חשוב לבצע בדיקת רכב חשמלי לפני קניה ולבדוק את המכוניות הללו לפני שאתם רוכשים אחת ולוודא שהן בטוחות עבורכם לנהיגה. לרכבים חשמליים יש מספר יתרונות על פני מקביליהם המונעים בגז. הן הרבה יותר ידידותיות לסביבה, הן פולטות פחות מזהמים, הן יכולות להגיע רחוק יותר בטעינה אחת מאשר בעבר ויש כיום הרבה יותר תחנות טעינה. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות לרכב חשמלי כמו הצורך בעמדות טעינה, היעדר עמדות טעינה באזורים מסוימים, ועלות החשמל (שיכולה להיות יקרה יותר מבנזין) ולכן כדאי להגיע אלינו, ק.ט. מבדקי רכב – מכון בדיקה נתניה.

מה חשוב לבדוק לפני רכישת רכב חשמלי?

כלי רכב חשמליים מתפשטים במהירות וזה דבר טוב לאיכות הסביבה. עם זאת, בדיוק כמו כל מוצר אחר, גם רכבים חשמליים יכולים להיות פגומים. יש כמה תכונות שכדאי לדעת עליהן לפני רכישת רכב חשמלי.

הדבר הראשון שצריך לחפש כאשר אתה שוקל רכב חשמלי הוא כמה טווח יש לו בטעינה אחת. ככל שהטווח גדול יותר, כך תצטרך להפסיק כל כמה שעות בערך. כדאי גם לשקול כמה זמן ייקח להטעין את הסוללה, ואיזו תשתית טעינה זמינה באזור שלך.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא עד כמה המכונית בנויה היטב ואיזה תכונות בטיחות יש לה. מכונית בנויה בצורה גרועה או לא בטיחותית עלולה להיות מסוכנת עבורך או עבור אחרים שנמצאים איתך בכביש, אז וודא שאתה בודק את כל התכונות הללו לפני רכישת הרכב החשמלי הבא שלך.

בדיקת רכב חשמלי

בדיקת רכב חשמלי לפני קניה:

כדי לבצע בדיקת רכב חשמלי לפני קניה את כל אלה ועוד כדאי יהיה להביא את הרכב לחברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע”מ שיבדקו את הרכב החשמלי שלכם ויבדקו שהוא במצב תקין לפני הרכישה. נכון, יש עלות לבדיקה, אך כמו בכל הליך לרכישת רכב מדובר בשלב חשוב מאוד שכן בלעדיו אתם עושים להשקיע ברכב תקול שיש לו בעיות מתחת לפני השטח ומבלי שתשימו לב לכך תוכלו להפסיד הרבה מאוד כסף. מכאן שאתם לא רוצים לשחק וכדאי להגיע לבדיקת רכב חשמלי לפני רכישה. לפרטים נוספים אודות בדיקת רכב לפני קניה ניתן ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת רכב טסלה לפני קניה

בדיקת רכב טסלה לפני קניה

בשנים האחרונות תחום הרכבים השתנה לחלוטין ואנחנו רואים חדירה של עוד ועוד מכוניות חשמליות, מתקדמות, יותר מאי פעם בעבר. משום שאנחנו רואים בעצמנו גוף מקצועי,

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן