logo

054-6157157

בדיקת תאונות לרכב

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת תאונות לרכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

אם אתם עומדים בפני רכישה של רכב, בייחוד יד שניה, האמת היא שאתם לא יכולים לדעת מה בדיוק הרכב עבר עד שהגיע אליכם. אתם יכולים לסמוך על המידע שתקבלו מבעל הרכב, אבל בפועל, אתם לא באמת יכולים לדעת שום דבר נוסף. יכול להיות שהוא יגיד לכם שבאמת, לפני פרק זמן מסוים, התרחשה איזו תקלה והייתה לרכב תאונה, אבל האמת היא כי בלי בדיקת תאונות לרכב הנעשית בידיים של בעלי מקצוע, לא תוכלו לדעת באמת מה המצב לאשורו.

בדיקת תאונות לרכב משתלמת לעתיד

כאשר כלי הרכב עושה תאונה, יש כמה מעגלים של נזקים הנגרמים לרכב. במעגל הראשון נמצא את ההשלכות המידיות. בין היתר, את ההשלכות נראה בחלונות שבורים, מנורות סדוקות וכיוצא באלו. אבל, בנזק העקיף, לא תמיד נראה את תהליך השחיקה של המנוע והבלמים. אולי לא נצליח להבחין בזעזוע שבהמשך, השפיע על המצבר של הרכב או על ידית ההיגוי. בדיקת תאונות לרכב זה תהליך בו בוחנים בדיוק את כל הדברים הללו. כך תוכלו לקבל תמונה רחבה ומהימנה על המצב של הרכב בפועל, לאחר התאונה.

בדיקת תאונות לרכב

בדיקת תאונות לרכב משאירים למומחים

מי שלא מכיר את התחום יכול בקלות להתבלבל. אבל, אנחנו כבר יודעים, שדווקא אלו המקרים בהם נהגים טובים עושים לא מעט טעויות. אנחנו נראה נהגים שבוחרים לרכוש רכבים לא בטוחים, נראה מי שבוחרים להמשיך לנהוג ברכב שעלול לעשות תאונה נוספת, פשוט משום שהמערכות של הרכב עברו זעזוע שהובילה לשחיקה ועוד.

בדיקת תאונות לרכב היא מה שרק מומחים יכולים לבצע ולהעריך כמו שצריך. כמו שלא תלכו לאינסטלטור כדי שיגיד האם לילד שלכם יש וירוס או חיידק, כך גם ברכב. אתם רוצים להיות בטוחים, כאשר אתם נוהגים, כי אין ברכב כל תקלה שאת התוצאות שלה תראו בהמשך.

נשמח לתת לכם שירות של בדיקת תאונות לרכב

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ מעניקה שירות מקצועי לבעלי רכבים בכל רחבי הארץ המגיעים לקבלת בדיקת רכב לפני קניה. אנחנו נשמח להיות לעזר גם לכם. צרו אתנו קשר ונענה על כל שאלה.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת רכב חשמלי

בדיקת רכב חשמלי

העתיד של כלי רכב חשמליים מזהיר. הם צפויים להפוך לחלק גדול מענף התחבורה בעתיד הקרוב וזה יוביל להרבה שינויים בדרך החיים שלנו. כיום, לעומת זאת,

קרא עוד »
מכון בדיקה נתניה

מכון בדיקה נתניה

מכון בדיקה נתניה החיים שלנו מזמנים לא מעט הפתעות – חלק מהן הם הפתעות נעימות וטובות, וחלק מהן הרבה פחות. אחת ההפתעות הלא נעימות שרבים

קרא עוד »
בדיקת רכב לפני טסט

בדיקת רכב לפני טסט

אנחנו לפעמים שוכחים עד כמה הכבישים עלולים בקלות להפוך לזירת קרב מסוכנת, אנחנו שוכחים כי הכלי אשר מביא אותנו בכל יום לעבודה צריך לשמש אותנו

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן