logo

054-6157157

כמה עולה בדיקת רכב

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

כמה עולה בדיקת רכב

ברכישת רכב מיד שנייה, ישנו סיכון לא מבוטל. במקרים רבים רכבים שנמצאים במצב מכני גרוע, נמכרים על ידי הבעלים כאילו הם רכבים מעולים וללא תקלות. בגלל העובדה שמרבית האנשים לא בקיאים במכונאות רכב, קשה מאוד לאדם מן השורה לדעת האם הרכב אשר עומד מולו שאותו הוא רוצה לרכוש הוא אכן רכב תקין, או שלא. ולכן, מי שלא רוצה ליפול קרבן לרמאות מן הסוג הזה, חייב ללכת ולבצע בדיקה לרכב לפני הרכישה. מי ששמע סיפורים על אנשים שנפלו בפח ורכשו רכבים במצב גרוע או שעברו תאונות קשות, יודע כי השאלה כמה עולה בדיקת רכב איננה רלוונטית, ועלות הבדיקה היא זניחה ממש לעומת המחיר של רכישת רכב לא תקין.

ובכל זאת - כמה עולה בדיקת רכב?

למרות שהשאלה כמה עולה בדיקה לפני קניה לא אמורה להשפיע על ההחלטה האם לבצע בדיקה, עדיין כדאי לדעת מהו טווח המחירים ההגיוני עבור בדיקה שכזאת. למעשה, כאשר מדובר על בדיקה לרכב, טווח המחירים הוא יחסית לא גדול ונע באזור 400 ₪ לבדיקה במכון בדיקה שנחשב לזול יחסית, ועד 600 ₪ למכוני בדיקה יקרים יותר. שימו לב שזהו המחיר הממוצע לבדיקה של רכב פרטי, אך כאשר מדובר על רכבים מסחריים, ואפילו על רכבים פרטיים אך גדולים, המחיר יכול להיות גבוה, ואף להתקרב ל – 1,000 ₪.

כמה עולה בדיקת רכב

לאיזה מכון בדיקה לרכב כדאי ללכת?

אז אחרי שאתם יודעים כמה עולה בדיקת רכב, הגענו לשאלה הקשה יותר – איך לבחור מכון בדיקה לרכב? התשובה היא שכדאי ללכת דווקא אל מכון בדיקה אשר ידוע כמקצועי ואמין, כזה שיודע לבצע בדיקת רכב לפני קניה כמו שצריך, ולהסביר לאחר מכן ללקוח את המשמעות של התוצאות בכדי שידע להחליט האם הרכישה של הרכב במצבו הנוכחי ובסכום הכסף עליו דובר היא משתלמת עבורו או שלא. חברת מבדק 26 היא מכון רכב בעיר נתניה, אשר מבצע בדיקות מקצועית ומקיפות לרכבים לפני קנייה. אז אם אתם מחפשים מקום מקצועי עבור בדיקת הרכב שאתם רוצים לרכוש – צרו איתם קשר עוד היום לתאום הגעה.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת רכב לקנייה

בדיקת רכב לקנייה

בדיקת רכב לקנייה מה אתם יכולים לעשות כדי לבצע רכישה נכונה ואחראית של כלי רכב יש שניה? לעבור אצל מוסך העוסק בתחום בדיקת רכב לקנייה.

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן