logo

054-6157157

בדיקה לרכב לפני קניה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקה לרכב לפני קניה

בדיקת רכב לפני קניה היא פעולה הכרחית שמטרתה להבטיח כי הרכב אותו אתם רוכשים הוא כלי הרכב אותו הייתם מעוניינים לרכוש. מי שלא בקיא בעולם הרכבים, עלול למצוא את עצמו ברכישה לא מוצלחת, פשוט, בשל היעדר ידע. בדיקה לרכב לפני קניה היא תהליך חשוב ודרמטי, כזה שיכול לחסוך לכם לא מעט אתגרים בהמשך. 

רכישה נכונה עם בדיקה לרכב לפני קניה

לא כולם יודעים מה לעשות כדי להבטיח שהרכישה שלהם תהיה הרכישה הנבונה ביותר והבחירה הנכונה עבורם. לא חסרים מי שפועלים מתוך חוסר ידע ואימפולסיביות ובכך, מפסידים כסף, זמן ומשאבים. החישוב פשוט בסופו של יום, רכב לא תקין לא רק שיביא אתכם למוסך בכל כמה ימים, אלא שרכבים שלא עברו את הבדיקה, עלולים ממש לסכן את חיי הנוסעים. לא חסרים מי שרכשו רכב שנראה בסדר על פניו, בלי לדעת שהונו אותם. 

בדיקה לרכב לפני קניה

איך מתבצעת בדיקה לרכב לפני קניה

  • אנשי המכון מקבלים את כלי הרכב ומחליטים מה יהיה פרק הזמן הדרוש לבדיקה. 

ישנם מקרים בהם מדובר על כלי רכב לא צעיר, כזה שאולי עבר תאונה אחת או שתיים, מה שדורש בדיקה מדוקדקת ומורכבת יותר על מנת שניתן יהיה לתת את התשובה הסופית ולהחליט מה יהיו הנתונים שייכתבו בדוח. במקרים אחרים, אפשר לבצע בדיקה שגרתית בלבד ולהגיע עם התשובות. את משך זמן הבדיקה אי אפשר לחזות מראש, עליכם לבוא עם כלי הרכב ולהמתין להערכה של אנשי המקצוע. 

  • אנשי המקצוע מתחילים לעבוד שעה שאתם ממשיכים בחייכם

אין ספק שישנם לקוחות רבים המנסים להאיץ את התהליך ומבקשים אפילו להוריד מאיכות הבדיקה ורק לקבל את הנתונים הכלליים על מצבו של הרכב. אנחנו לא מאמינים בשיטה הזו. הביטחון שלכם שווה לנו יותר מכל דבר אחר.

עם תום הבדיקה תקבלו את הדוח המלא

ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ יסיימו עם בדיקת הרכב לפני ולפנים ויקראו לכם לקחת אותו מחברת מכוני בדיקה לרכב ולקבל את תוצאות הבדיקה. אל תשכחו, המטרה שלנו היא לשמור עליכם. האמינו לנו, היכרות עם המידע היום יחסוך לכם לא מעט בעתיד.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב מאיפה לכם הנתונים על מצבו של כלי הרכב העומד להערכת מצב שעה שאתם מתלבטים האם לרכוש אותו? האמת היא שאין לכם את

קרא עוד »
בדיקת רכב טסלה

בדיקת רכב טסלה

טסלה היא חברה אמריקאית המשלבת בין טכנולוגיה לרכבים חשמליים. למעשה היא חברת הרכבים החשמליים המצליחה ביותר בעולם כיום, כאשר במשך שנים הייתה לחברה עם המכירות

קרא עוד »
מוסך לבדיקת רכב

מוסך לבדיקת רכב

מוסך לבדיקת רכב למרות לא מעט סיפורים שעליהם שומעים על העת אודות אנשים שרכשו רכב מיד שנייה וגילו שרימו אותם, עדיין רבים מנסים לחסוך ולא

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן