logo

054-6157157

בדיקת עבר רכב

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת עבר רכב

מאיפה לכם הנתונים על מצבו של כלי הרכב העומד להערכת מצב שעה שאתם מתלבטים האם לרכוש אותו? האמת היא שאין לכם את הנתונים הדרושים. לא משנה כמה אתם טובים במשא ומתן וכמה רכבים היו לכם, בסוף, כל מה שיש לכם זה את המילה של מוכר הרכב לעומת המילה שלכם. כל עוד אתם רוכשים רכב מיד שניה ולא ישירות מהיצרן, אתם עומדים בסכנה כי תרכשו כלי רכב לא מוצלח במיוחד. בדיקת עבר רכב היא המוצא שלכם מהפלונטר. 

איך מתבצעת בדיקת עבר רכב

לא נתשאל את המוכר על עברו של הרכב, משל היינו בחקירה משטרתית. אלא, ניעזר בכלים העומדים לרשותינו, כדי להבטיח כי לא יהיה פרט אשר ייעלם מעיננו ולא יעבור אליכם, רוכשי הרכב, עם תום הבדיקה. בדיקה של הרכב מההתחלה ועד הסוף, מלמעלה ועד למטה, היא הדרך שלנו להבין מה קרה לכלי הרכב בעבר, האם יש תקלות שיש להתייחס אליהן והאם אתם צריכים לקבל מידע שיעזור לכם בהמשך. 

בדיקת עבר רכב

לא להשאיר את כלי הרכב בידיים של אנשי מקצוע זה חוסר אחריות

בדיקת עבר רכב עוזרת לכם פעמיים. בראש ובראשונה, יהיה לכם המידע שיעזור לכם לשמור על הכסף שלכם בהמשך. הרי אתם רוצים לדעת שאתם משקיעים נכון. אתם רוצים לדעת שהרכב לא ייכנס למוסך פעם בכמה חודשים, אתם רוצים לדעת שההשקעה שאתם עושים היום תהיה שווה גם בעוד מספר שנים. 

בפעם השניה, בדיקת עבר רכב היא פעולה ששומרת על החיים שלכם ושל בני המשפחה שלכם. רכבים הם מצד אחד מוצר מדהים, המסייע לנו לעבור מנקודה לנקודה בקלות. מהצד השני, מדובר על כלי שיש לו פוטנציאל הרסני. אתם לא חייבים ללכת על הגבול, אתם יכולים לבצע בדיקה לפני קניה ולקבל מענה מקצועי שיבטיח את שלומכם ושלום היקרים לכם. 

אתם לא צריכים לעבוד קשה

המזל שלכם הוא שיש מי שיקחו מכם את העול ויעזרו לכם. שעה שנבחן את הפרטים ואת מצבו של הרכב בקפידה, אתם תוכלו לעשות כל דבר אחר. חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ מספקת שירות מקצועי ומזמינה אתכם ליצור קשר. מעוניינים לבצע בדיקת קניה לרכב?

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן