logo

054-6157157

בדיקת רכב טסלה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת רכב טסלה

טסלה היא חברה אמריקאית המשלבת בין טכנולוגיה לרכבים חשמליים. למעשה היא חברת הרכבים החשמליים המצליחה ביותר בעולם כיום, כאשר במשך שנים הייתה לחברה עם המכירות הרבות ביותר של רכבים חשמליים ברחבי העולם. כיום טסלה שולטת בתחום הרכבים החשמליים על אף התחרות הגבוהה בתחום ובארה"ב אין אף מתחרה שמתקרבת אליה בתחום זה. גם בישראל רכבים אלה נחשבים לפופולריים במיוחד עבור מי שמחפש רכבים המשדרים יוקרה וקדמה טכנולוגית, לצד שימוש ברכבים חשמליים התורמים לשמירה על איכות הסביבה.

מה קורה במקרה של תקלה ברכב טסלה?

כמו כל רכב אחר, גם רכבי טסלה לא חפים מתקלות שונות לאורך הזמן אך בשונה מרכבי בנזין רגילים, קשה יותר למצוא מוסך המתמחה בטיפול ברכבים חשמליים בכלל וברכבי טסלה בפרט. מדובר ברכבים יקרים עם חלקי חילוף יקרים. חשוב להחליף חלקים מקוריים בלבד ולהימנע מניסוי וטעיה בכל הקשור לרכבים אלה למניעת נזק גדול יותר. על כן במקרה של תקלה אתם רוצים לוודא שאתם לוקחים את הרכב למי שמתמחה ברכבי טסלה והטיפול בהם.

יש לכם רכב טסלה? מומלץ להגיע אלינו לביצוע בדיקת רכב טסלה לפני קניה.

בדיקת רכב טסלה

בדיקת רכב טסלה לפני רכישה:

בין אם מדובר ברכב עם ותק של כמה חודשים על הכביש או כמה שנים, אתם רוצים לבצע בדיקה מסודרת במוסך אמין לפני הרכישה של הרכב. כבר היו לא מעט מקרים, גם ברכבי טסלה, שאלה נמכרו לאנשים עם תקלות על אף שהיו נראים במצב טוב. בעל הרכב כמובן לא שש לגלות את מצב הרכב ולעתים אף לא יודע על תקלות שונות הקיימות או עשויות להיווצר בקרוב. לכן כדאי מאוד לבצע בדיקת רכב טסלה לפני הרכישה.

בדיקה זו תוכלו לעשות במוסך ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ – בדיקת רכב לפני קניה. חשוב לקחת את הרכב לבדיקה במוסך אמין ומקצועי שכן גם בעת הבדיקה אם משהו לא נעשה בצורה נכונה מהיכרות מעמיקה עם סוג הרכב, הרי שהוא יכול לפגוע ברכב ולגרום לתקלות גדולות יותר ולאחר מכן לכו תוכיחו שזה בגלל המוסך. כך למשל ברכבי טסלה צריך להרים את הרכב על ליפט על מנת לבצע בו בדיקות ואם לא מבצעים את ההרמה מהאזור הנכון זה עשוי לגרום נזק לבטרייה ברכב.

אנו ממליצים להגיע לחברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע״מ לביצוע בדיקת רכב לפני קניה. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת רכב בנתניה

בדיקת רכב בנתניה

בדיקת רכב בנתניה אחד הדברים החשובים ביותר בעסקת רכישה של רכב מיד שנייה, היא הבדיקה לרכב. מאחר ורכב הוא דבר יקר ומלא בחלקים ודברים שיכולים

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן