logo

054-6157157

בדיקת רכב לפני מכירה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת רכב לפני מכירה

הזמן שלכם שווה כסף, למה אנחנו אומרים את זה ואיך זה בכלל קשור למכירה של רכב? משום שאם אתם רוצים למצוא את הדרך היעילה ביותר 'לבזבז לעצמכם את הזמן', הרי אנחנו שמחים לספר לכם על הניסיונות למכור את הרכב המשפחתי או הפרטי, בכוחות עצמכם. אתם עתידים להיפגש עם אינספור רוכשים פוטנציאלים אשר כל אחד מהם עלול למצוא איזו בעיה נוספת ברכב. איזה כיף היה לו אפשר היה להכניס את הרכב לתהליך של בדיקת רכב לפני מכירה, לקבל דוח מפורט על מצב הרכב ולחסוך שאלות מיותרות? איזה מזל שאנחנו כאן כדי להציע לכם את זה בדיוק! רוצים לשמוע עוד? בשביל מה אנחנו כאן? קדימה, נתחיל עכשיו.

איך אנחנו מבצעים בדיקת רכב לפני מכירה?

תהליך הבדיקה מתבצע בליווי של אנשי מקצוע מעולים, מומחים בתחומם. העבודה שלנו היא להעביר את הרכב דרך המחשבים המיוחדים שלנו, אותם הבאנו במיוחד לצורך המטרה הזו. במהלך בדיקת רכב לפני מכירה, אנחנו למעשה בוחנים את כל החלקים של הרכב, את מערכות ההפעלה וכמובן, המנוע, הגלגלים, מערכת ההיגוי וכן הלאה. לאחר מכן, אנחנו מביאים לכם דוח מפורט על מצב הרכב. יש מי שבוחרים בשלב הזה להביא את הרכב לתיקון כדי להעלות את ערכו, יש מי שמעדיפים למכור את הרכב במחיר נמוך יותר, עבור מי שמוכנים לשלם על רכב באיכות נמוכה ולבצע את התיקונים בעצמם. כך או אחרת, מדובר על בדיקה שפשוט, תחסוך לכם בעיות מיותרות.

בדיקת רכב לפני מכירה

חשוב לנו להפוך את הכבישים למקום בטוח

בעיננו, העבודה שלנו, העובדים בחברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ זה להיות שם עבור ציבור הנוסעים, כדי להפוך את הכבישים למקום בטוח עבור כולנו. מי שלא מכירים את עולם הרכב, עלולים לראות במכונה הפלאית הזו, משהו מובן מאליו. אנחנו אלו שיודעים טוב מאוד, כי כל החלקים בפאזל חייבים להתחבר, כדי שהרכב ייסע בבטחה בסופו של דבר. מעבר לכך שאנחנו כאן כדי לחסוך לכם זמן, אנחנו מאמינים כי מהלך פשוט של בדיקת רכב לפני קניה, ישמור עליכם ועל הנוסעים שיגיעו אחריכם. לשאלות ומידע, צרו קשר.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקה לפני קניה רכב

בדיקה לפני קניה רכב

בדיקה לפני קניה רכב למה זה חשוב כולנו משתמשים ברכב שלנו כל הזמן, אבל האם אנחנו מקדישים מחשבה על המשמעות? לצערנו, כולנו עדים למספרים הגדלים

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן