logo

054-6157157

בדיקה לפני קניה רכב

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקה לפני קניה רכב למה זה חשוב

כולנו משתמשים ברכב שלנו כל הזמן, אבל האם אנחנו מקדישים מחשבה על המשמעות? לצערנו, כולנו עדים למספרים הגדלים והולכים של תאונות הדרכים. אין מי שלא רואה את הכספים הרבים שמושקעים בניסיון לתקן רכבים שהיו צריכים לצאת משימוש ממזמן. אם אתם רוצים לעשות עסקה טובה, הרי שתהליך בדיקה לפני קניה רכב היא לא המלצה, היא פעולה הכרחית. לא, אנחנו לא מדברים רק על שיחה עם המוכר והתבוננות חיצונית ברכב, אלא, על בחינה מעמיקה של הכלי, במטרה לסייע לכם לעשות את העסקה הטובה ביותר. 

למה כדאי להפקיד בידי אנשי מקצוע בדיקה לפני קניה רכב

אין מה לעשות, גם אם אתם נוסעים ברכב כל יום, לא כל אחד יודע להסתכל על הדברים הנכונים, אתם בהיכרח חסרים את הידע, שיעזור לכם להחליט נכון. יתרה מזאת, לצערנו, בעלי רכב רבים פשוט משקרים ולא אומרים את האמת, לאורך תהליך המכירה. כך, בדיקה לפני קניה רכב היא מה שחייבים להפקיד בידיים של מי שמכירים את הנתונים ויכולים לבחון את מצב הרכב בצורה מקצועית. לפעמים מספיק רמז קטן, כדי שנוכל להמליץ לקונה הפוטנציאלי לוותר על הרכישה או לדרוש תיקון מסוים, כדי להבטיח כי הרכב יהיה בטוח לשימוש. 

בדיקה לפני קניה רכב

האמינו לנו, בסוף בדיקה לפני קניה רכב תשתלם

אנחנו יודעים, אתם לכתחילה משקיעים הרבה כסף ברכישה של הרכב, אתם לא רוצים להוציא עוד כסף על בדיקה נוספת של המכונית. אבל, בדיקה לפני קניה רכב, פשוט שווה את המחיר. בדיקת קניה לרכב זה מה שיחסוך לכם לרוץ למוסך שוב ושוב, זו העבודה שתבטיח כי כל מי שתסיעו ברכב, יהיה מוגן. 

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ כוללת אנשי צוות מצויינים, עם הרבה מאוד ניסיון. אנחנו עושים הכל כדי לספק חבילות שירות משתלמות ובמיוחד, כדי למנוע מהלקוחות שלנו לעשות רכישה לא מוצלחת של רכב זה או אחר. אתם מוזמנים לדבר איתנו, בטלפון או דרך אתר האינטרנט וביחד, נדאג שתעשו את הצעד הנכון. בסוף, קניית רכב היא רגע משמח, בואו נעשה אותו שמח באמת. 

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב מאיפה לכם הנתונים על מצבו של כלי הרכב העומד להערכת מצב שעה שאתם מתלבטים האם לרכוש אותו? האמת היא שאין לכם את

קרא עוד »
בדיקת מחשב לרכב

בדיקת מחשב לרכב

הרוב המכריע של המכוניות של היום ממוחשבות יותר מאי פעם, ולמען האמת, זה דבר טוב. למעשה, מחשוב זה מאפשר בדיקה קפדנית של כלי רכב עם

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן