logo

054-6157157

בדיקת רכב לפני טסט

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת רכב לפני טסט

אנחנו לפעמים שוכחים עד כמה הכבישים עלולים בקלות להפוך לזירת קרב מסוכנת, אנחנו שוכחים כי הכלי אשר מביא אותנו בכל יום לעבודה צריך לשמש אותנו כדי להגיע בביטחון, מנקודה אחת לאחרת. לא פעם קל להתייחס לרכב בתור מובן מאליו, אבל מי שמכירים את התחום היטב, יודעים אולי טוב מכולם, כי הרכב שלנו צריך להיבדק חדשות לבקרים, כדי שנוכל להיות בטוחים כי אין בו שום תקלה שתפגע בנו בהמשך.

העבודה שלנו היא כפולה. מצד אחד, אנחנו מבצעים בדיקת רכב לפני טסט, כדי לעזור ללקוחות שלנו לעבור את המשוכה הזו, בקלות ובלי שום בעיה. מהצד השני, אנחנו לוקחים את העבודה שלנו ברצינות ואנחנו עושים הכל בשביל להבטיח לכם כי תוכלו לנסוע בקלות, בבטחון, בלי שום בעיה.

איך אנחנו מבצעים את הבדיקה?

חברת ק.ט. מבדקי רכב – בדיקת רכב לפני קניה מגייסים כוח אדם איכותי כדי לבצע את הבדיקות שלנו על הצד הטוב ביותר. אנחנו כמובן, לא מסתפקים רק בזה ועל מנת לבצע בדיקת רכב לפני טסט אנחנו משתמשים במחשבים מתקדמים, כך שנוכל לקבל תמונת מצב מהימנה וריאלית לגבי המצב של הרכב שלכם. המטרה שלנו, כאמור, היא לא רק לעזור לכם לעבור את הטסט, אלא, לשמור על החיים שלכם.

אגב, המטרה שלנו היא גם לעזור לכם להבין האם יש לבצע תיקונים ברכב ואם כן, מה סוג התיקונים הדרושים במקרה הזה. התהליך הוא תהליך פשוט יחסית, כזה שלא לוקח הרבה זמן ובוודאי לא עולה הרבה, אבל הוא יכול להיות קריטי ולשמור על החיים שלכם ושל נהגים אחרים בכביש.

בדיקת רכב לפני טסט

מבצעים בדיקה יסודית במקרים נוספים

לא רק בדיקת רכב לפני טסט תמצאו בבית המלאכה של ק.ט מבדקי רכב בע"מ, אלא, תוכלו להביא את הרכב לביצוע בדיקת רכב לפני קניה נתניה במידה ואתם מתלבטים האם לרכוש רכב, האם למכור אותו או אם עלה בכם כל חשש אחר ואתם מחפשים עיניים מקצועיות שיאפשרו לכם להביט אל המציאות נכוחה.

אנחנו יודעים, על פניו, החוק מאפשר לכל נהג לעבור טסט פשוט ולנהוג כאילו לא אירע דבר. אבל דווקא משום שאנחנו מכירים את הסכנות הטמונות בכביש, חשוב לנו להיות כאן עבור הנהגים, בכל עניין.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב

בדיקת עבר רכב מאיפה לכם הנתונים על מצבו של כלי הרכב העומד להערכת מצב שעה שאתם מתלבטים האם לרכוש אותו? האמת היא שאין לכם את

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן