logo

054-6157157

בדיקת אוטו לפני קניה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת אוטו לפני קניה

החלטתם שהגיע הזמן להחליף את הרכב ולקנות רכב חדש או להתחדש לראשונה ברכב. בדרך כלל כאשר מדובר ברכב חדש מהיצרן אין צורך לעשות בדיקת אוטו לפני קניה כיוון שאתם מקבלים את הרכב עם 0 ק"מ וכל התעודות המעידות על כך שמדובר ברכב חדש. כאשר מדובר ברכב יד שנייה, ללא קשר לשנת הייצור שלו, כדאי יהיה לבצע בדיקה לרכב לפני קניה כדי להימנע מהפתעות לא נעימות שעשויות לעלות לכם בהמשך הרבה יותר. חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירותים מקצועיים לבדיקת הרכב לפני ביצוע הרכישה.

מדוע חשוב לבצע בדיקת אוטו לפני קניה?

בדיקת אוטו לפני קניה הינה חיונית מאוד מכמה סיבות:

  • בדיקת מערכות הרכב – ראשית חשוב לבדוק את התקינות של הרכב והמערכות בו. באמצעות מערכת ממוחשבת מהמתקדמות בעולם ניתן לבצע בדיקה מעמיקה למערכות השונות של הרכב ולוודא את תקינותן. כל תקלה עשויה לעלות מאות שקלים לכל הפחות לסדר אותה ולעתים יכולה להגיע גם לאלפי שקלים לכל תקלה. לא משהו שאתם רוצים להיתקל בו לאחר שרכשתם רכב ואין לכם עם מי לדבר כעת.
  • בסיס למשא ומתן – תוצאות הבדיקה, באם יעידו על תקלות שונות, יוכלו לסייע לכם במשא ומתן מול המוכר. תוכלו לבקש להוריד במחיר בהתאם לתיקון התקלות השונות ברכב כתנאי לרכישתו.
  • תעודת אחראיות – בכל בדיקה במוסך מורשה תזכו לתעודת אחראיות על דוח התקלות שתקבלו מה שיקנה לכם ראש שקט יותר ברכישת רכב יד שנייה.
בדיקת אוטו לפני קניה

מה בודקים ברכב לפני רכישה?

חשוב לבדוק את המערכות השונות ברכב כמו מערכת הבלמים, מערכת ההתנעה, תיבת ההילוכים, המנוע, המתלים, השלדה וגם את השעונים שבלוח הנהג. ישנן בדיקות שונות שמבוצעות על ידי הבודק המוסמך ובאמצעות מחשב ייחודי המבצע את הבדיקה המקיפה על הרכב.

לסיכום; לפני שאתם רוכשים רכב יד שנייה חשוב לבצע בדיקת אוטו לפני קניה. בדיקה זו הינה בדיקה מקיפה של הרכב שתספק לכם ראש שקט לקנייה ותמנע מהפתעות לא נעימות של הוצאות לאחר מכן. כדאי לבדוק אם המוסך מספק שירותים נוספים כמו בדיקת ההיסטוריה של תאונות הרכב, בדיקת משכונים ועוד. מעוניינים לבצע בדיקת קניה לרכב?

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

מכון לבדיקת רכב

מכון לבדיקת רכב

מכון לבדיקת רכב להשקיע בכלי רכב זו השקעה שיש בה בעיקר משום השקעה כספית. מטבע הדברים, אין מי שמעוניין לשלם הרבה כסף ולגלות בדיעבד כי

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן