logo

054-6157157

מכון בדיקת רכב לפני קניה

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

מכון בדיקת רכב לפני קניה

כל אחד שהחזיק רכב ישן כמה שנים, יודע שמדובר על בור בלי תחתית. לא מדובר רק על רכבים בני עשור ויותר, אלא גם על רכבים שכבר נסעו כמה שנים על הכביש. התיקונים והתקלות הם לא משהו שבאמת יש לנו שליטה עליהם, והם מהווים סעיף הוצאה כמעט קבוע בתוך סעיף אחזקת הרכב. כאשר רוכשים רכב מיד שנייה, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות בכדי לוודא שיהיה לכם כמה שיותר שקט מתיקונים ותקלות מעצבנות, הוא לפנות אל מכון בדיקת רכב לפני קניה. כדאי מאוד שלא לסמוך על כל מיני אנשים שטוענים שהם "מבינים ברכבים", אלא לתת לאנשי מקצוע אמיתיים לעשות את העבודה.

מהו בעצם מכון בדיקת רכב לפני קניה?

מכון בדיקת רכב לפני קניה הוא מקום שבו ניתן לבצע בדיקה לפני קניה לרכב על ידי אנשי מקצוע, בכדי לדעת מהו מצבו האמיתי של הרכב ואילו דברים כמו תאונות הוא עבר בעברו. רק כך ניתן להחליט האם סכום הכסף שאותו דורש המוכר עבור הרכב משקף את שוויו האמיתי. מכון בדיקת רכב לפני קניה לא מבצע כמובן את השירות בחינם, אך לעומת המחיר הגבוה שתאלצו לשלם אם תגלו שהרכב שרכשתם איננו תקין, מדובר על מחיר נמוך ומשתלם ללא ספק. בכל ביצוע של בדיקה אצל מכון בדיקת רכב לפני קניה תקבלו דף מסכם, אשר בו ניתנת ההערכה המקצועית על מצבו של כל חלק משמעותי ברכב שאותו אתם רוצים לקנות.

מכון בדיקת רכב לפני קניה

מה עושים עם הדף של תוצאות הבדיקה?

בחלק מן המקרים אנשים טוענים שהדף שקיבלו לא באמת מסביר להם את מצבו של הרכב. ישנן 2 סיבות עיקריות שגורמות למצב הזה. האחת היא חוסר הבנה בתחום, והשנייה היא מצב שבו המכון רושם כל בעיה ותקלה קטנה וזניחה בכדי להגן על עצמו מבחינה משפטית. לאור זאת, ישנה חשיבות רבה ללכת דווקא אל מכון בדיקה מקצועי ואמין כמו זה של חברת מבדק 26 אשר טורח לשבת עם הלקוחות ולהסביר להם את המשמעות של תוצאות הבדיקה. אז אם אתם מחפשים מכון בדיקה אמין – צרו איתנו קשר בהקדם ונשמח לעמוד לשירותכם.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן