logo

054-6157157

כמה עולה בדיקה לרכב

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

כמה עולה בדיקה לרכב

זה לא סוד ששוק הרכבים המשומשים הוא מקום שבו מעשי נוכלות ורמאות הם דבר שבשגרה. הרבה אנשים מנסים למכור את הרכב שלהם לאחר שעבר תאונה או כאשר חלק מן המערכות ברכב אינן תקינות, ומבקשים עליו מחיר מלא תוך הסתרת הבעיה. בכדי להתמודד עם הסכנה ברכישה מן הסוג הזה, הפתרון היחיד הוא ביצוע של בדיקה לפני קניה לרכב במכון בדיקה מורשה. זה לא משנה כמה עולה בדיקה לרכב, מדובר על משהו שפשוט אסור לרכוש רכב יד שנייה בלעדיו. אז אם אתם בטוחים שאתם מבינים ברכבים ויודעים לבדוק לבד מהו מצבו של הרכב, שיערב לכם. אבל מרבית האוכלוסייה לא באמת יודעת מה ואיך צריך לבדוק, והפתרון היחידי הוא ללכת למכון בדיקה.

ובכל זאת, כמה עולה בדיקה לרכב לפני קנייה?

התשובה לשאלה כמה עולה בדיקה לרכב מתחלקת בין סוג הרכב. מחיר בדיקת רכב פרטי רגיל אמורה לנוע בין 400 ל – 600 שקלים, ולעומת זאת בדיקה של רכב מסחרי גדול יכולה להגיע גם ל – 600 עד 900 שקלים. בכל מקרה, כאשר מדובר על רכב שאותו רוצים לרכוש מיד שנייה, צריכים דבר ראשון להגיע להסכמה מי ישלם את המחיר הבדיקה – המוכר או הרוכש הפוטנציאלי, ורק לאחר מכן לגשת אל מכון בדיקה מורשה ומקצועי שיבצע את הבדיקה ברכב.

כמה עולה בדיקה לרכב

לאיזה מכון בדיקה הכי כדאי ללכת?

כאשר אתם בוחרים מכון בדיקה, השאלה כמה עולה בדיקה רכב לפני קניה לא אמורה לעניין אתכם. מדובר פה על משהו שיכול להיות לו השפעה על סכומי כסף גדולים בהרבה, והשאלה האם המכון לוקח עוד מאה או אפילו מאתיים שקל יותר מאשר מכון אחר לא אמורה להיות רלוונטית. הדבר היחיד שצריך להיות בראש מעיינכם בהחלטה על מכון בדיקה לרכב, הוא האם מדובר על מקום אמין ומקצועי, שיודע לעשות את הבדיקה כמו שצריך, לא לפספס שום דבר, ולהגיש את התוצאה בצורה ברורה ומפורטת שתאפשר לכם להבין האם כדאי לרכוש את הרכב. חברת מבדק 26 היא מכון בדיקה מורשה בנתניה, אשר פועל במקצועית ובאמינות, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. אז אם אתם צריכים לבצע בדיקה לרכב – פנו אליהם עוד היום!

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

מחיר בדיקת רכב

מחיר בדיקת רכב

לפני שאנחנו מדברים בהרחבה על מחיר בדיקת רכב, בואו נדבר רגע, למה זה חשוב לבצע בדיקת קניה לרכב. הרי כאשר אתם רוכשים רכב, מכל סיבה

קרא עוד »
מוסך לבדיקת רכב

מוסך לבדיקת רכב

מוסך לבדיקת רכב למרות לא מעט סיפורים שעליהם שומעים על העת אודות אנשים שרכשו רכב מיד שנייה וגילו שרימו אותם, עדיין רבים מנסים לחסוך ולא

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן