logo

054-6157157

בדיקת רכב חשמלי

מכון בדיקת רכב בנתניה המלצות

בדיקת רכב ממוחשבת

מצאתם את הרכב שאתם צריכים? מעולה! זה בדיוק הזמן להגיע אלינו לבדיקת רכב לפני קניה, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שהרכב תקין ותוכלו למנוע טרטורים והוצאות רבות ומיותרות.
במכון הבדיקה שלנו קיימים מכשירים מתקדמים ביותר, בשילוב צוות מיומן ומקצועי, יאתרו כל תקלה ברכב במידה וקיימת.
אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה או בעיה, תוכלו למצוא את הכתובת ושעות הפעילות שלנו ממש כאן למטה >>

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים עבור בדיקת הרכב שלכם

בדיקת רכב חשמלי

העתיד של כלי רכב חשמליים מזהיר. הם צפויים להפוך לחלק גדול מענף התחבורה בעתיד הקרוב וזה יוביל להרבה שינויים בדרך החיים שלנו. כיום, לעומת זאת, אנו יכולים לראות רק את ההיבטים החיוביים של כלי הרכב החשמליים ולא את השליליים. היתרון הראשון עם מכוניות חשמליות היא שאין להן פליטות. הן למעשה אינן מייצרות גזים או מזהמים מזיקים ברוב המקרים בשל מערכות הבלימה המתחדשות והמנועים ההיברידיים שלהם. הבעיה היא עלויות התחזוקה שלהן. כמו כן הם אינן חפות מתקלות ולכן חשוב מאוד לבצע בדיקת רכב חשמלי לפני הרכישה שלו וכן בדיקות שוטפות אחת לתקופה.

בדיקת רכב חשמלי - לא משהו שאתם רוצים לעשות לבד:

בדיקת הרכב החשמלי היא תהליך מורכב, הכולל רכיבים מכניים ואלקטרוניים כאחד. בדיקת הרכב החשמלי היא תהליך הדורש יכולת לזהות ולסווג סוגים שונים של תקלות במערכת החשמל של המכונית. הסיבה העיקרית לכך היא למנוע טעינת יתר על סוללה או ערכת סוללות, שעלולה לגרום להתחממות יתר של הסוללה או אפילו להוביל לפיצוץ.

יש לכם רכב טסלה? מומלץ להגיע אלינו לביצוע בדיקת רכב טסלה לפני קניה.

בדיקת רכב חשמלי

טיפים חשובים לבדיקת רכב חשמלי לפני רכישה:

  • בדקו את מצב הרכב באופן כללי – איננו מצפים שתבינו בצורה המקצועית ביותר במצבו המיכני של הרכב אולם תוכלו להתרשם ממנו באופן כללי: שאין שריטות, מכות בפח הרכב, שהצבע תקין וכו'.
  • בדיקת המערכת החשמלית – מכיוון שמדובר ברכב חשמלי על אחת כמה וכמה חשוב לבדוק את המערכות החשמליות ברכב. לא די בכך שהן אלה שמפעילות אותו אלא שהן גם מספקות את המנגנון הנדרש לפתיחה/סגירה של הדלתות, החלונות, הווישרים ועוד. בדקו שהכול עובד, נפתח ונסגור ללא תקלות.
  • אורות – בדקו את האורות של הרכב מקדימה ומאחורה, אור ברקס, אורות מצוקה, פנסים לאור גבוה, האורות של לוח המחוונים, אורות איתות וכו'.
  • הפעילו את הרכב ובדקו את מצבו – בדקו שאין רעשים מוזרים, ריח לא טוב או עשן העולה מהמנוע. פתחו את מכסה המנוע והסתכלו באופן כללי שהכול תקין. לבסוף, קחו את הרכב לסיבוב ביחד עם בעליו ובדקו שהוא עובד בצורה הטובה ביותר למניעת הפתעות בהמשך.

אנו ממליצים להגיע לחברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע״מ לביצוע בדיקת רכב לפני קניה. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי.

חברת ק.ט 26 מבדקי רכב בע"מ תשמח לתת לכם שירות מקצועי בתחום בדיקת רכב לפני קניה, צרו עמנו קשר: 054-6157157

ניתן לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות: פייסבוק

מאמרים נוספים

בדיקה לפני קניה

בדיקה לפני קניה

בדיקה לפני קניה של הרכב בכל תחום, כל אחד תמיד רוצה לדעת שהוא בוחר נכון. הרי כל עולם השיווק והעסקים בנוי על לקוחות שרוצים להאמין

קרא עוד »

לא קונים לפני שבודקים

דילוג לתוכן